orixont
FORUM ORIXONT - PENTRU DIVERSE
Cauti raspunsuri la intrebari ? Cauta întrebari sau raspunsuri? Vrei sa te consulti cu alti colegi pentru a rezolva problemele legate de cs , muzica etc.? Alatura-te comunitatii orixont.3xforum.ro! Vom fi cu totii mai puternici si mai informati! Te asteptam sa deschizi noi subiecte de discutie pe Forumul orixont din Romania!
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
orixont | Inregistrare | Login
POZE ORIXONT
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: bruneta_ta_us pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Giurgiu cauta Barbat 25 - 52 ani |
|
orixont
Administrator
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3608
|
|
[center][/center]
Descriere: Server Base Builder gata facut AmxModX, Dproto, XDSopt, BoosterLite. Serverul este updatat la 29.07.2010, este complet functional, apare in lista publica de internet si de pe steam si de pe nonsteam, se adauga cu succes la favorite pe toate platformele, deci playerii se pot conecta la server indiferent ce Counter-Strike au. Link oficial: Serverul Contine: AmxModx 1.8.1 MetaMod 1.19.0.0 Dproto 0.4.8p - cel mai nou + antiexploit XDs_opt - utilitar anti svc_bad BoosterLite 1.1.3.0 - reduce foarte bine lagul GeoIP - actualizat la data de 22.07.2010
Pluginuri instalate(fara cele de baza):
admin_fix.amxx ; - rezolva unele probleme cu functionarea adminelor de pe steam amx_ip.amxx ; - securizat - arata in consola ip-urile tuturor jucatorilor prin comanda amx_showip ; - arata ip-urile celor de pe server green-admin-chat.amxx ; - adminii scriu in chat cu verde loadingsound.amxx ; - sunete la incarcarea hartii pe server admin_spec_esp.amxx ; - versiunea 1.3 - utilitar anticodati banmenu.amxx ; - dati ban chiar dupa iesirea de pe server a jucatorilor! comanda: banmenu_show amxx_fuckoff.amxx - comenzi anticodati hpk.amxx ; - da kick la lagari resetscore.amxx ; - pentru resetarea scorului cu comanda /resetscore SayRestart.amxx ; - dai restart cu comanda /restart ultimate_ss.amxx ; - faci poze la codati cu comanda amx_ss cutare 3 (numarul de poze) admin_check.amxx ; - arata adminii online la comanda /admin basebuilder64.amxx ; - Plugin de baza base builder lasermine_023_ro.amxx ; - Puteti pune lasere pe pereti ghostchat.amxx ; - Cei vii pot vorbi cu cei morti night_day.amxx ; - Printr-un vot pornit automat la 75 de s de la startul rundei se poate alege zi sau noapte pe harta CityConnectAnnouncer.amxx ; - Arata din ce oras sunt playerii care se conecteaza pe server nademodes.amxx ; - Cu ajutorul lui puteti schimba modelul la grenada (He) specinfo.amxx ; Arata lista cu playerii spectatori pe tine
Descarcare: Link
Base Builder Zombie (descriere mod, comenzi):
- Descriere Mod - [flash(425,350)]http://www.youtube.com/v/cfhmj314k3Q[/flash] Acest mod difera de modul Zombie clasic. Este oarecum asemenator modului zombie din Counter-Strike Source, mod in care playerii pot sa isi contruiasca propriile bariere impotriva adversarilor (tero/zombie). Acest mod merge putin mai departe si permite playerilor sa isi construiasca propriile baze.
- Cum se joaca -
Base Builder (Constructor de Baza) imparte fiecare runda in 2 parti: parte de constructie si partea de aparare.
In prima parte (de construire) echipa CT isi construieste baza. Acest lucru este relativ simplu. Playerii din echipa CT vad un obiect care poate fi mutat si cu ajutorul tastei "+grab" muta obiectul in locul in care doresc. Trebuie lucrat insa in echipa pentru a reusi sa va construiti o baza solida. Pentru a aseza obiectul intr-un loc folositi aceeiasi tasta "+grab". pentru ca jocul sa fie mai interesant, admini pot bloca anumite obiecte cu tasta "lockaim". Obiectele blocate au culoarea rosu (solid). Obiectele pot fi blocate spre exemplu doar in primele 15 secunde ale hartii pentru a ingreuna putin munca celor din echipa CT.
In aceasta parte, cealalta echipa, a teroristilor asteapta in baza. In acest timp ei pot totusi sa spioneze constructia bazei CT si pot sa isi faca planuri de atac. Dinou intervine jocul in echipa. Baza Tero are 2 zone: zona de spaw (aici este bariera catre baza CT) si zona de spionaj a bazei CT (o fereastra).
Cand faza de construire s-a terminat va incepe cea de-a doua parte a jocului, cea de aparare. Acest lucru v-a fi semnalizat playerilor printr-un mesaj text (HUD) si un sunet. Bariera dintre cele 2 baze (CT si T) se va deschide. Echipa oamenilor (CT) v-a trebui sa lupte cu toate mijloacele si armele pentru a se apara. Daca un zombie moare el va reinvia in 5 secunde si va reintra in joc. Daca un CT (om, supravietuitor) moare el ramane in afara jocului pana la sfarsitul rundei.
Daca la sfarsitul timpului va ramane cel putin un supravietuitor (CT) runda este castigata de echipa CT. Se face apoi schimbarea intre echipe (T devine CT si invers). Daca toti supravietuitorii mor pana la sfarsitul rundei, aceasta este castigata de echipa zombie (T). Se face apoi schimbarea intre echipe (T devine CT si invers).
Strategia din spatele bazei poate fi: fie utilizezi o baza deja amenajata pentru aparare, pe care o consideri o constructie buna si careia poti sa ii aduci anumite modificari, fie iti construiesti una de la 0. Posibilitatile sunt numeroase.
- Cum muti Blocurile -
Pentru a muta un bloc va uitati la el si apasati tasta "+grab key" (bind) Ca sa impingeti un bloc tineti apasat Mouse Click Stanga. Ca sa trageti un bloc tineti apasat Mouse Click Dreapta.
- Comenzi CVAR -
bb_build_time <#> (Def: 150) // Timpul in care se poate construi baza bb_zombie_health <#> (Def: 2500) //Cata viata au zombie bb_calc_maxbase <0/1> (Def: 0) // Calculeaza regula "numar maxim de supravietuitori" raportat la numarul de zombie. Aceasta va fi in mod normal de (total cts / 3) = max per baza. bb_tournament_mode <0/1> (Def: 0) // Opreste "team balancing" si "auto-joiner" pentru a face jocul mai usor bb_show_moving <0/1> (Def: 1) // Arata motorul curent si anterior al unui obiect care este privit bb_block_gravity <0/1> (Def: 0) // Arunca obiectele pe podea (previne bazele "aeriene, permite stivuirea bb_pain_shock_free <0/1> (Def: 0) // Da adminilor abilitatea de a face rush mai rapid ca zombie bb_max_move_dist <#> (Def: 960) // Daca distanta e mai mare decat # obiectul nu poate fi selectat bb_min_move_dist <#> (Def: 25) // Daca distanta e mai mica decat # obiectul poate fi selectat conform distantei setata cu comanda bb_min_dist_set bb_min_dist_set <#> (Def: 50) // Distanta la care poate fi mutat un obiect bb_health_time <#> (Def: 12) // Timpul pentru mesajul HUD care arata viata bb_roundtime <0/1> (Def: 9) // Timpul (in minute) unei runde (etapa de construire + etapa de aparare) bb_rounds <0/1> (Def: 4) // Numarul de runde pe o harta bb_reset_blocks <0/1> (Def: 1) // Reseteaza pozitia obiectelor (blocurilor) dupa fiecare runda bb_claim_mode <0/1> (Def: 0) // Proneste modul claim (revendicare) in care un player poate revendica un obiect si este singurul care il poate muta bb_claim_max <#> (Def: 6) // Numarul maxim de obiecte ce pot fi revendicate (Claim), 0 = nu exista limita bb_give_nades <hsf> (Def: h) //Grenazile atribuite: h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons <a-x> (Deefault: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Armele listate in meniul de arme (Guns menu)
Scout: a XM1014: b Mac-10: c AUG: d UMP45: e SG550: f Galil: g Famas: h AWP: i MP5: j M249: k M3: l M4A1: m TMP: n G3SG1: o SG552: p AK-47: q P90: r P228: s Dual Elites: t Fiveseven: u USP: v Glock18: w Deagle: x
- Comenzi Playeri -
+grab = agata obiectul selectat (sugestie: "bind e +grab" /guns = meniul de arme (echipa CT nu poate schimba armele pana la terminarea timpului de construire a bazei) /respawn = respawn pentru Zombie (in cazul in care nu se face respawn automat sau daca zombie ramane prins in anumite parti ale hartilor) /fixspawn = Respawns survivor during build phase (fixes if they stick themselves) /help = Afisaza un mesaj de ajutor (HUD) /rules = Afisaza regulile (HUD) /round = Afisaza runda curenta (ex. Round 3 of 4)
- Comenzi Admini -
Say: /respawns = respawn pentru toata echipa zombie /fixspawns = respawn pentru supravietuitori (numai in faza de construire a bazei)
Comenzi de Consola: bb_buildban <player> // Playerul nu poate muta obiecte bb_unbuildban <player> // Playerul poate muta obiecte dinou bb_revive <player> // Reinvie un player bb_swap <player> // Muta un player in echipa adversa si ii da respawn (nu se contorizeaza ca death) bb_startround // porneste faza a doua a jucului (de aparare) mai repede (faza de construire se terimina) removeaim // scoate un obiect din joc pana la schimbarea hartii lockaim // blocheaza/deblocheaza un obiect intr-un loc ca sa nu poata fi mutat si ii da unclaim unclaimaim // de unclaims la un obiect selectat ca sa poata ceilalti playeri sa ii dea claim (cerere)
- Puteri Admini -
m = Muta un obiect dupa terminarea fazei de construire si ii da claim (cerere) n = Muta obiecte cand este mort o = Scoate obiecte (remove) p = Scoate obiecte cat e mort (remove) q = Blocheaza/Deblocheaza obiecte
|
|
pus acum 13 ani |
|
MasterT
Membru nou
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
victoras22
Membru nou
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1
|
|
coool thanx autorului
|
|
pus acum 12 ani |
|